Lumea Culinara

Vegan sau doar mai bine ales ce punem in farfurie?

5
Sa ma fac...sa nu ma fac...sa ma fac...sa nu ma fac ...vegetariana?
M-am pomenit cu o raceala asa... nitam-nisam si uite-asa ca sa-mi treaca timpul mai scriu in blog. In ultimul timp, dincolo de curentul care bantuie unele cercuri din tara asta, m-am pomenit si eu fata in fata cu "tentatia vegana". M-am mai intalnit candva cu aceasta tentatie la "Targul Verde", pe atunci ca ziarist. 

Nu m-a convins chiar daca retetele erau interesante. Poate oamenii cu care m-au intalnit n-au avut nici pasiunea nici rabdarea sa ma faca sa inteleg de ce, si nici eu poate nu eram pregatita sa ma apropiu la modul serios de aceasta abordare. Am privit mancarea aceea "seaca" in aspect, insuficient de atragatoare. Am gustat-o si m-a convins ca gustul nu e musai foarte departe de aspect.

Nu stiu ce credeti voi despre asta, personal inca mai am dubii, insa am decis sa incerc si pentru ca, incercand sa fac ceva pentru mine, mai mult decat a alege cu atentie alimentele, combinatiile dintre ele, gusturile etc am descoperit ca toate cararile duc inspre bucataria vegetariana. Provocarea mare pe care eu o gasesc in noua abordare este aceea de a face ca noile produse culinare sa arate intocmai ca si celelalte si sa fie cel putin la fel de ispititoare in gust. Si totusi... a fi sau a nu fi...vegetarian?

5 comentarii: Leave Your Comments

  1. La felul cum sunt crescute animalele in fermele noastre cu antibiotice, hormoni, etc si la cat de procesata e carnea cu adaos de coloranti, vitamine si alti aditivi... tare ma bate si pe mine un gand vegan...Inca nu stiu exact ce as putea manca, n-am prea mare incredere nici in fructele si legumele din supermarketuri...

    RăspundețiȘtergere
  2. Livia scumpa, stiu ce spui. Si eu zic la fel ca tine, insa intre 2 chestii nocive, poate totusi, macar plantele cumparate din piata, nu din supermarket or fi mai putin nocive. Nu stiu. Gandesc si eu cu voce tare. Si vad doamnele care tin de sistemul de viata vegan sau raw vegan. Arata impecabil in timp ce eu ma chinui cu tot felul de cure de slabire si cu o imunitate ca "la masina de cusut" ... in zig-zag. Poate ca solutia lor e aia buna si asa ma bate gandul sa merg intr-acolo! O sa postez pe blog tot ce voi incerca. O sa-mi povestesc aventura asta culinara. Poate e o solutie. Daca incerci si tu hai sa le povestim si altora :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar te rog sa postezi aici orice detaliu gasesti. Am cautat si eu detalii despre raw, marturisirile fetelor care tin acest regim aproape ca m-au convins...mai am de lucrat putin la practica sau mai bine zis la creeras!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu incep cu bucataria vegetariana si combinat cu retetele mai usor de acceptat din raw vegan. Azi am testat din raw vegan reteta de lapte de susan. E buna! O sa postez toate incercarile posibile cu reusitele sau nereusitele lor. Daca faci si tu incercari si vrei sa le postezi si aici, te rog trimite-mi-le si daca vrei, iti trimit si eu materialele pe care le realizez. Mi se pare foarte interesant tot ce-am citit si eu zielele astea despre vegetarianism si raw vegan.

    RăspundețiȘtergere